“Γέμισα πληγές με υγρό που μύριζε σάπια σάρκα”: Η απίστευτη περιπέτεια υγείας – Σκληρές εικόνες

May 2, 2021


Το δέρμα της φούσκωσε, τα μαλλιά της έπεσαν και γέμισε πληγές που έβγαζαν ένα υγρό που μύριζε σαν σάπια σάρκα.Μια απίστευτη περιπέτεια είχε αυτή η blogger η οποία έκανε το τεράστιο λάθος να χρησιμοποι…


Loading...


Το δέρμα της φούσκωσε, τα μαλλιά της έπεσαν και γέμισε πληγές που έβγαζαν ένα υγρό που μύριζε σαν σάπια σάρκα.

Πώς κατάφερε να αναρρώσει μετά από 2 χρόνια.

Μια απίστευτη περιπέτεια είχε αυτή η blogger η οποία έκανε το τεράστιο λάθος να χρησιμοποιήσει κρέμες στεροειδούς δράσης για χρόνια με αποτέλεσμα να καταστρέψει το πρόσωπό της και να μοιάσει με «τέρας».

Η 31χρονη Νίνα Ατζίν δήλωσε πως είχε φτάσει στο σημείο να μοιάζει με θύμα εγκαυμάτων 3ου βαθμού, όταν σταμάτησε να χρησιμοποιεί τις κρέμες που της είχαν συνταγογραφηθεί από την ηλικία των 10 ετών. Άρχισε να υποφέρει για πρώτη φορά το 2015 όταν σταμάτησε τα στεροειδή. Σύντομα, τα μαλλιά της έπεσαν και το σώμα της καλύφθηκε με πληγές. Τελικά κατάφερε να σώσει το δέρμα της δοκιμάζοντας κινεζικές αλοιφές από βότανα.

Η ιστορία της Νίνα ξεκινά όταν της χορηγήθηκε κρέμα υδροκορτιζόνης με στεροειδή για ένα μικρό κόκκινο εξάνθημα κάτω από τη μασχάλη της. Δούλεψε στην αρχή, αλλά γρήγορα το εξάνθημα εξαπλώθηκε στα χέρια, τα πόδια, το στήθος και το πρόσωπό της.

«Με την πάροδο των χρόνων, μου δόθηκαν όλο και περισσότερες κρέμες στεροειδούς δράσης μέχρι που το σώμα μου άρχισε να εξαρτάται από αυτά» δήλωσε η ίδια. Στις αρχές της δεκαετίας του ’20, η φυσική υγεία της είχε επιδεινωθεί και ήταν επιρρεπής σε λοιμώξεις. Σε ηλικία 21 ετών, μια μέρα άρχισε να έχει βίαιες συσπάσεις των μυών – ενώ εργαζόταν σε ένα μαγαζί στη Νότια Καρολίνα.

«Δεν θυμάμαι τι συνέβη, αλλά κάποιος με βρήκε στο μπάνιο αναίσθητη. Είχα καταρρεύσει από την κρίση και χτύπησα το κεφάλι μου» εξηγεί η Νίνα. Εν τω μεταξύ, το δέρμα της χειροτέρευε και οι κρέμες είχαν λιγότερο αποτέλεσμα. Η Νίνα εγκατέλειψε το κολέγιο και επέστρεψε στους γονείς της όταν ήταν 23 ετών λόγω των προβλημάτων υγείας της.

Νόμιζε ότι το μαρτύριο της δεν θα τελειώσει ποτέ. Τότε ο μπαμπάς της βρήκε στο διαδίκτυο και άλλα άτομα που υπέφεραν από το ίδιο πρόβλημα με την κόρη του. Η Νίνα διαβάζοντας τις φριχτές ιστορίες και άλλων ατόμων αποφάσισε, χωρίς να ζητήσει ιατρική συμβουλή, να σταματήσει τα στεροειδή.

«Μέσα σε μια εβδομάδα, το σώμα μου βρέθηκε σε κατάσταση σοκ: Ήμουν σαν ζόμπι, σχεδόν έπεσα σε κώμα. Το δέρμα μου φούσκωσε, τα μαλλιά μου έπεσαν και γέμισα πληγές που έβγαζαν ένα υγρό που μύριζε σαν σάπια σάρκα» περιγράφει.

Εξαντλημένη από ένα έτος δυστυχίας, επιδίωξε επιτέλους επαγγελματική ιατρική βοήθεια.

Το International Topical Steroid Awareness Network είναι μια φιλανθρωπική οργάνωση για τους πάσχοντες με τους οποίους η Νίνα ήρθε σε επαφή και της πρότειναν έναν ειδικό στο Σικάγο, ο οποίος της έδωσε αντιβιοτικά για τη μόλυνση. Λίγο αργότερα, ξεκίνησε ανοσοκατασταλτικά για να μειώσει την ανοσοαπόκριση του σώματος και το δέρμα της καθάρισε σε 9 μήνες.

Μετά από δύο χρόνια θεραπείας και εξάρσεων, ένας φίλος της, της πρότεινε να δοκιμάσει την παραδοσιακή κινεζική ιατρική.

«Άρχισα να χρησιμοποιώ κρέμες για το δέρμα μου και να πίνω τσάι με αυτά τα πραγματικά ισχυρά βότανα δύο φορές την ημέρα. Μετά από έξι μήνες το δέρμα μου ήταν πολύ καλύτερο και μετά από ένα χρόνο μπόρεσα να αρχίσω να λειτουργώ πραγματικά» περιέγραψε.

«Θέλω απλώς να μπορώ να βοηθήσω άλλους που περνούν από αυτό που πέρασα. Πρέπει να γίνει πολύ περισσότερη έρευνα. Όταν το δέρμα μου επιτέλους βελτιώθηκε, ένιωσα σαν μικρό παιδί ξανά. Ήταν σαν να ξαναγεννήθηκα».

πηγή

Το διαβάσαμε εδώ

Διαβάστε περισσότερα...
Loading...
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.